تاریخچه برند ها

تاریخچه برند رودانیا

نام تجاری رودانیا در روستای Lengnau توسط آقای Baumgartner در سال ۱۹۳۰به وجود آمده است. بعدها، Grenchen مرکز فعالیت های آن در قلب صنعت ساعت سوئیس شد،اینجا بود که این برند پیشروی خود را قدم به قدم آغاز کرد و به منظور ترویج فعالیت های صادراتی خود، مراکز توزیع کننده ای را در مونترال، بروکسل، کاراکاس، نیویورک و لندن درسال ۱۹۴۷ تاسیس کرد. دفتر فروش بروکسل به عنوان دفتر فروش بین المللی و مرکز توزیع رودانیا تحت مدیریت آقای Manfred Aebi شناخته شد.
این شرکت برای اثبات همراهی خود با ورزش ، همکاری خود را با ورزش دوچرخه و رالی در سال ۲۰۰۲ آغاز کرد.
در سال ۲۰۰۸ رودانیا مجموعه swiss chic، مجموعه ای از ساعت های رسمی و ورزشی را راه اندازی و درجشن هشتادمین سال ساعت سازی اش به معرفی مدل های اتوماتیک این مجموعه پرداخت وتوانست مجموعه mystery که شامل ساعت های لوکس کوارتز و اتوماتیک از جنس سرامیک میشد را در سال ۲۰۱۱ راه اندازی کند.
رودانیا، یک برند سوئیسی با شهرتی به اثبات رسیده است که بهترین ساعت ها را از زمان تأسیس اش تولید کرده است. از آن زمان تاکنون رودانیا همیشه به عنوان برندی که به ماهیت ساعت سازی احترام می گذارد و به عنوان یک برند به روز و خلاق شناخته شده است.
امروزه رودانیا یکی از معدود برندهای سوئیسی مستقل است که دارای مراکز متعددی در سراسر جهان و به طور متمرکز در بنلوکس و فرانسه است .همواره تلاش این شرکت در رسیدن به بهترین قیمت در برابر کیفیت مطلوب بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *