شرایط استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت

مجموعه شاهرخ واچ تمام تلاش خود را بکار بسته تا بتواند محصولات خریداری شده توسط مشتریان عزیز خود را در شرایط مطلوب به دستشان برساند ، در برخی مواقع بنا به هر دلیلی ممکن است بعد از خرید و تحویل گرفتن کالا مشتری تصمیم به بازگرداندن محصول خریداری شده بگیرد ،لذا شاهرخ واچ چنین امکانی را برای این عزیزان در نظر گرفته است.

فقط کافیست در صفحه خدمات پس از فروش فرم مربوط به گارانتی 7 روزه را تکمیل و طبق همان فرم محصول رابرای ما ارسال کنید.

محصول خریداری شده شما، وکیوم شده و همراه با متعلقات دیگر (جعبه، گارانتی و ساک دستی آن محصول) تقدیم شما می شود. جهت استفاده از شرایط مرجوعی حتما در نظر داشته باشید، محصولی که وکیوم آن باز شده باشد به عنوان محصول خریداری شده تلقی شده و قابل استرداد نیست.همچنین تمام متعلقات آن  باید به صورت سالم و به همان شکل اولیه و بدون خط و خش غر شدگی یا نوشته ای بر روی جعبه، گارانتی و ساک محصول همراهش بازگردانده شود.

در صورت نبود هر کدام از این اقلام، از ارائه خدمات 7روز مهلت بازگشت معذوریم.

 

مشتری عزیز محصولاتی که به صورت تخفیف دار و یا در جشنواره های فروش خریداری میشوند شامل این شرایط (مرجوعی) نیستند.

شرایط کلی مرجوعی:

  • علاقه نداشتن به محصول خریداری شده:چنانچه محصول خریداری شده پس از رویت (بدون باز کردن وکیوم) با ایده آل مورد انتظار شما مغایرت داشته و مورد علاقه شما نباشد.
  • مغایرت ظاهری ساعت (رنگ یا ظاهر بند و صفحه ساعت) یا زیور خریداری شده : که بدون نیاز به باز کردن وکیوم قابل مشاهده میباشد، در چنین شرایطی حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، باید به واحد خدمات پس از فروش (از طریق پر کردن فرم مربوط به گارانتی 7 روزه) اطلاع داده شود و از زمان ارسال محصول تا 7 روز امکان برگشت محصول وجود دارد. به همین خاطر عزیزانی که ساکن استان البرز هستند:
    زمانی که بسته محصول را درب منزل دریافت میکنید، میتوانید در صورت عدم تایید، محصول را (بدون باز کردن وکیوم و با همان بسته بندی) تحویل همکار شاهرخ واچ  دهید و تنها هزینه حمل و نقل را متقبل شوید.

عزیزانی که ساکن دیگر شهرها میباشند:

بعد از دریافت محصول از پست ، تا 24 ساعت کاری زمان دارید اگر محصول مورد تایید شما نبود به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید. از زمانی که محصول برای شما ارسال شده تا 7 روز کاری امکان برگشت محصول (بدون باز کردن وکیوم و با همان بسته بندی) وجود دارد.
اگر محصول خریداری شده در صورت عدم پسند بازگشت داده شود، هزینه حمل و نقل به عهده مشتری میباشد.

  • مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

چنانچه کالا بدلیل مغایرت ظاهری مرجوع شود، در صورتی که وکیوم محصول شما باز شود محصول خریداری شده شامل گارانتی 7 روزه نمیشود.از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش شاهرخ واچ، کالا را دریافت و درخواست مشتری را بررسی و تایید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 3 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
تمامی هزینه های ارسال کالا از جانب مشتری در صورت وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت به عهده شاهرخ واچ است .

  • اشکالات فنی در محصول خریداری شده

بعد از تاییدیه ظاهری از جانب مشتری و باز کردن وکیوم محصول، ممکن است محصول خریداری شده ایراد فنی داشته باشد. در اینصورت :
محصولات بعد از باز شدن وکیوم قابل استرداد نمی باشند، از این رو بعد از ارسال محصول به شاهرخ واچ  و تایید نقص فنی توسط کارشناس ما، اگر نمونه ای دیگر از محصول خریداری شده شما موجود باشد، محصول برای شما تعویض میشود
در صورت عدم موجودی کالای خریداری شده، امکان تعمیر آن کالا وجود دارد.
با توجه به شرایط ذکر شده، برای استفاده از این ویژگی لازم است مشکل فنی حداکثر طی 48 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و از زمان ارسال محصول تا 7 روز کاری امکان برگشت محصول وجود دارد.
لازم به ذکر است جهت آسودگی خاطر شما، تمام هزینه های مربوط به رفع ایراد فنی محصول و حمل و نقل، به عهده شاهرخ واچ میباشد.
جهت ارسال کالای دارای ایراد فنی به شاهرخ واچ، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

کلیه این عملیات میبایست در قسمت خدمات پس از فروش ثبت گردد تا امکان رهگیری داشته باشد .

نحوه ارسال کالا

–  لطفاً  پیش از اقدام به ارسال کالا ابتدا با کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل نموده و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری گردد. میتوانید با شماره تلفن:   09022211253 تماس گرفته یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” ارسال کنید.
–    برای ارسال کالا، با توجه به نکات ذکر شده نحوه بسته بندی رعایت شود .
–  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی ساعت و یا پاره و مخدوش کردن پاکت آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای یادداشت فرمایید.)

– در صورتی که ساکن سایر شهرها (بجز استان البرز) هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شاهرخ واچ تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

آدرس پستی

گیرنده : البرز – کرج – بلوار نبوت- مجتمع تجاری مهستان- طبقه دوم- گالری ساعت شاهرخ- واحد 347

کد پستی : 3149813143                              تلفن: ۰۲۶۳۲۵۶۰۳۴۷