تاریخچه برند ها

تاریخچه برند آتلانتیک

کمپانی آتلانتیک (Atlantic)، در سال ۱۸۸۸ در بتلاک (Bettlach) در نزدیکی گرنچن (Grenchen) سوئیس تاسیس شد. این شرکت توسط ادوارد کومر (Eduard Kummer) متولد ۲۶ مارس ۱۸۴۵ بنا شد. او یکی از موسسان ساعت سازی سوئیسی بود که مهارت خود را طی سال های بسیار به عنوان یک شاگرد به دست آورده بود که او را به مرز های فرانسه و فراتر از آن کشاند. در نهایت او به عنوان یک استاد ساعت سازی به زادگاه خود بازگشت. مردم بتلاک متوجه اهداف کار کومر شده بودند و ساخت مرکز صنعتی او را
پشتیبانی نمودند، که بعدها به قلب این ساعت سازی سوئیسی تبدیل شد. در سال ۱۸۸۸ اولین کارگاه او تاسیس شد که ۱۵ تا ۲۰ نفر در آن مشغول به کار شدند. در سال های بعد تاسیسات به سرعتی رشد داشتند که قبل از پایان قرن تعداد کارکنان آن به ۷۲۰ رسید.

آتلانتیک برای مردمی با شخصیت های قوی می باشد که همیشه در راه دستیابی به مقاصد خود می باشند. امروزه ساعت های آتلانتیک تنها برای قشر مرفه جامعه نیستند. شرکت تغییرات و سازمان دهی هایی را در خود انجام داده تا بتواند محصولات با کیفیت را در دسترس دامنه ی گسترده تری از متقاضیان قرار دهد.

چیزی که آتلانتیک را از دیگران متمایز می سازد، سلیقه ی خاص آن می باشد. که در بیشتر موارد، این امر شامل طراحی بدنه می باشد. هر مدل از بهترین مکانیزم های ای تی اِی سوئیسی (Swiss ETA mechanisms) برخوردار می باشد، که اخیرا ای تی اِی والژو7750 (ETA Valjoux 7750) اسطوره ای نیز شامل آن ها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *