تاریخچه برند ها

تاریخچه برند سیتیزن

کمپانی «سیتیزنCitizen» هسته‌ی مرکزی یک گروه بین المللی ژاپنی است که در توکیو، ژاپن مستقر است. آغاز فعالیت این برند به سال 1918 برمی گردد که با نام موسسه تحقیقاتی ساعت «شوکوشاShokosha» شروع به تحقیق درباره فناوری های ساعت کرد. این برند در همان سال به واسطه فروش ساعت های خود در ژاپن، توسط رودلف اشمید در سوییس به ثبت رسید. شما عزیزان می‌توانید جهت خرید انواع ساعت در کرج و سایر نقاط ایران به گالری ساعت شاهرخ مراجعه کنید.

کمپانی این برند در سال 1930 توسط سرمایه گذاران  ژاپنی و سوئیسی تأسیس شد. ساعت های سیتیزن در انواع مختلف باطری دار، اتوماتیک و اکودرایو تولید می شوند.

ساعت های اکودرایو انحصارا از محصولات تولیدی این برند می باشند و طرز کار آنها بدین شکل است که بی نیاز از تعویض باطری بوده و با تابش نور به صفحه آنها خازنی که در زیر صفحه ساعت تعبیه شده نور را در خود ذخیره کرده و پس از تبدیل این انرژی نوری به انرژی الکتریکی، نیروی محرکه موتور ساعت تامین می شود.

تاریخچه ساعت سیتیزن

علاوه بر ساعت این کمپانی تولید کننده انواع لوازم الکترونیکی و اداری نظیر ماشین حساب، پرینتر،لوازم پزشکی و… می باشد.در سال 2016 کمپانی بزرگ سیتی زن موفق به خرید برند فردریک کنستانت که خود از بهترین و باکیفیت ترین تولید کنندگان ساعت در سوییس می باشد، گردید.

از دیگر برندهایی که این شرکت مالکیت آن را دارد،میشود از بلووا(BULOVA)،آلپینا(ALPINA) ،کیو اند کیو(Q&Q)و… نام برد. شما عزیزان می‌توانید جهت خرید انواع ساعت در کرج و سایر نقاط ایران به گالری ساعت شاهرخ مراجعه کنید.

ساعت پیشرفته سیتیزن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *