تاریخچه برند ها

تاریخچه برند اسپریت

اسپریت یک برند آمریکایی است که نتیجه ی تلاش زن و شوهری خوش ذوق به نام های «داگ تامپکینز» و «سوزی راسل» بوده و امروز همچنان اسپریت به یکی از برندهای موفق و محبوب در بازار لباس و اکسسوری در تمام دنیا شناخته شده است. شما عزیزان می‌توانید جهت خرید انواع ساعت در کرج و سایر نقاط ایران به گالری ساعت شاهرخ مراجعه کنید.

درباره برند اسپریت:

اسپریت یکی دیگر از برندهای فشن شناخته شده ی این روزهاست. کمتر کسی باقی مانده که نامی از آن در صنعت مُد و پوشاک نشنیده باشد. این برند خوشنام در سال 1986 توسط سوزی و داگ تامپکین با تولید پوشاک کار خود را آغاز کرد.

به طوریکه در ابتدا پوشاک خود را پشت یک واگن استیشن به فروش می رساندند. اما با راه اندازی شرکت در سال 1971 و راه اندازی 7 خط تولید تحت نام اسپریت دِ کورپ و تاسیس فروشگاه پوشاک ورزشی با همین نام در سال 1976 در دوسلدورف آلمان خیلی زود توانست پیشرفت کند. تا جایی که طراح مشهور جان کاساندو در سال 1979 لوگوی معروف برند اسپریت را برایشان طراحی کرد.

لاین ساعت این برند نیز از سال 1995 رسما فعالیت خود را آغاز کرد. امروزه برند اسپریت در بیش از 50 کشور حضور داشته و با بیش از 14000 کارمند و گردش مالی 3.2 میلیارد دلاری (سال 2010-2011) از موفق ترین برندهای فشن به حساب می آید.

در ساعت های اسپریت اغلب از موتورهای با کیفیت ساخت ژاپن استفاده می شود. بندهای فلزی آنها از جنس استیل 316 ((Low carbon بوده و ضد زنگ هستند و در مدل های آبکاری شده آن نیز از روش(pvd)  استفاده می شود تا تغییر رنگ نداشته باشد. ساعت های برند اسپریت معمولاٌ از 3 تا 10 اتمسفر مقاومت در برابر آب دارند که در پشت قاب ساعت ها به آنها اشاره شده است.

 

شما عزیزان می‌توانید جهت خرید انواع ساعت در کرج و سایر نقاط ایران به گالری ساعت شاهرخ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *