اخبار و مقالات, ساعت ها و سلبریتی ها

ساعت ها و سلبریتی ها

دیوید بکهام Breitling

به جرات می‌توان گفت دیویدبکهام ستار سابق فوتبال و بیزنسمن جذاب و فوق العاده خوش تیپ این روزها یکی از دیوانگان ساعت است، چرا که این سلبریتی مشهور مجموعه بینظیری از انواع برندهای لوکس ساعت را در کلکسیون خود دارد. دیوید بکهام سال‌های زیادی به عنوان سفیر تبلیغاتی ساعت برند Breitling فعالیت کرده است.شما عزیزان می‌توانید جهت خرید انواع ساعت در کرج و سایر نقاط ایران به گالری ساعت شاهرخ مراجعه کنید.

برد پیت Tag heuer

یکی دیگر از سفرای تبلیغاتی برند ساعت تگ هوئر ستاره ی تمام نشدنی هالیوددی و برنده جایزه اسکار سال ۲۰۱۹ برد پیت است. این هنرپیشه اغلب از مدل کررا برند تگ استفاده میکند.

جیسون استاتهام Luminor panerai

شاید کمتر کسی از علاقه مندان به فیلم های اکشن باشد که جیسون استاتهام را نشناسد وی در برخی از فیلم های خود نیز به عنوان سفیر تبلیغاتی برند لومینور پنرای دیده شده است.

لئوناردو دیکاپریو Tag heuer

بازیگر سرشناس و سفیر تبلیغاتی ساعت برند قدرتمند تگ هوئر که اغلب هم از ساعت‌های این برند به دست میبندد کسی نیست جز لئوناردو دیکاپریو .

تام کروز Bermont

تام کروز هنرپیشه ای برای تمام ادوار. چرا که اغلب ما از کودکی تاکنون با فیلم‌هایش خاطره داریم. این سوپر استار هالیودی که کلکسیونی از مشهورترین برندهای ساعت از جمله IWC_panerai_Rolex_Omega و Tudor را در اختیار دارد، اخیراً با یک ساعت از برند برمونت نیز دیده می‌شود.

مدونا jacob&co angel

مدونا همواره یکی از اسطوره های صنعت مد و خوانندگی بوده و از این حیث زبانزد است، و ساعت جیکوب الماس نشان او نیز شخصیت مطابق مد او را اثبات میکند.

پرنسس دایانا cartier tank francaise

این مدل از ساعت کارتیه از آن دست مدلهایی هست که هیچوقت از مد نیفتاده و نشانگر کمال،وفاداری و صداقتِ صاحب آن، پرنسس دایانا بوده است.

سلنا گومز rolex day-date

ساعت رولکس دی دیتِ سلنا گومز به طرفدارانش این پیام رو میده که دیگه دوره نوجوانیشو پشت سر گذاشته و پخته تر شده و علاوه بر استعداد درخشانش در خوانندگی، سلیقه ی انتخاب ساعت بینظیری هم داره.

مایلی سایرس rolex daytona

اینطور که به نظر میرسد مایلی سایرس هم مثل اکثر علاقه‌مندان به مسابقات ماشین سواری که از طرفداران همیشگی ساعت رولکس دیتونا هستند به این مدل علاقه زیادی دارد و مثل شخصیت خودش عاشق سرعت و رقابت است.

ریحانا rolex datejust

رولکس برند مورد علاقه ریحانا خواننده مشهور سبک R&B میباشد. این خواننده محبوب در اغلب عکس‌هایش همراه با ساعت رولکسی از مدل دیت جاست دیده می‌شود.

کیم کارداشیانjacob&co brilliant collection

این ساعت زیبا که نقشه جهان به صورت الماسکاری شده در صفحه آن قرار گرفته، نشان از شخصیت تجاری و جهانی کیم کارداشیان دارد و بارها در دستان وی دیده شده است. لازم به گفتن نیست اما صد البته که کیم کارداشیان علاوه بر این ساعت، ساعت‌های زیبای بسیاری را در کلکسیون شخصی ساعت‌هایش در اختیار دارد.

کیت میدلتون cartier ballon bleu

ساعت کیت میدلتون که هدیه ای از طرف شاهزاده ویلیام به همسرش کیت میباشد سبکی کلاسیک داشته و در اکثر مواقع در دستان وی دیده شده است. این ساعت به شخصیت خود کیت نیز بسیار نزدیک است؛ ساده و در عین حال بسیار شیک و با اصالت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *