تاریخچه برند ها

تاریخچه برند موریس لاکروا

تاریخچه برند موریس لاکروا بیانگر دهه‌ها تجربه در تولید انواع ساعت ها با کیفیت بالاست. برای خرید ساعت در کرج مارا همراهی کنید.

برای تشریح تاریخچه برند موریس لاکروا با ما همراه باشید. نام موریس لاکروا بیانگر دهه‌ها تجربه در تولید ساعت هایی با کیفیت بالاست. در سال 1961، deco von schulthess AG یک ساختمان جهت مونتاژ قطعات در Saignelegier، شهری در منطقه jura  راه اندازی کرد که در آن ساعت هایی با نام های خصوصی برای بازار ملی و بین المللی تولید می‌شد. با معرفی نخستین ساعت خود تحت نام Maurice lacroix در سال 1975 در کشور اتریش، این شرکت نخستین گام را در راه موفقیت برداشت. این برند یک سال بعد به بازار اسپانیا وارد شد و پس از چهار سال دفتر فروش خود را در آلمان راه اندازی کرد. سپس بعد از گذشت چهار دهه از ارائه نخستین ساعت خود به بازار، این شرکت در سال 1995 با موفقیت وارد بازار امریکا شد. Maurice lacroix S.A که پیش از این یکی از زیرمجموعه های Deco von schulthess  بود در پاییز سال 2001 به طور مستقل شروع به فعالیت کرد تا زمینه های دستیابی به اهداف بلند پروازانه و رشد بین المللی خود را فراهم آورد.

امروزه Maurice lacroix  از موفق ترین برند های ساعت های سوییسی هم در عرصه ملی و هم در عرصه بین المللی  است که محصولات خود را به 45 کشور در سراسر جهان ارائه می دهد. ساختمان مونتاژ این برند که در سال 2001 راه اندازی شد امروزه از مدرن ترین ساختمان های این صنعت محسوب می شود. ایده اصلی این شرکت همواره عشق به طراحی، کمال و مواد مرغوب بوده است.

شما عزیزان می‌توانید جهت خرید انواع ساعت در کرج و سایر نقاط ایران به گالری ساعت شاهرخ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *