تاریخچه برند ها

تاریخچه برند سیکو

تاریخچه برند سیکو | خرید ساعت در کرج | گالری ساعت شاهرخ | شاهرخ واچ

برای اطلاع از تاریخچه برند سیکو با ما همراه باشید. شما عزیزان می‌توانید جهت خرید انواع ساعت در کرج و سایر نقاط ایران به گالری ساعت شاهرخ مراجعه کنید.

تاریخچه و تحولات مداوم

 سیکو نام یک شرکت هلدینگ ژاپنی است که شامل زیر مجموعه‌های ساعت مچی، ساعت دیواری، تجهیزات الکترونیک، نیمه هادی ها،جواهرات و محصولات نوری می‌باشد.-در سال 1881 کار آفرین 22 ساله به نام”کنیتارو هاتوری” فروش و تعمیر ساعت‌های مچی و دیواری را در مرکز توکیو آغاز نمود و یازده سال بعد، در سال 1892 وی کارخانه”Seikosha” را در ژاپن تأسیس و راه اندازی نمود و در آن زمان موفق به ساخت نخستین ساعت دیواری خود شد. سپس در سال 1895 نخستین ساعت جیبی را طراحی و به دنیا عرضه کرد. امروزه پس از گذشت 130 سال از آن نوآوری، شرکت “کنیتارو هاتوری” همچنان به دنبال کمال و پیشرفت در صنعت ساعت سازی می‌باشد. سیکو به علت تخصص و مهارت بالای خود در طراحی و ساخت ساعت همواره توانسته است نوآوری‌های بدیعی را پایه‌گذاری کند. سیکو اجزای ساعت‌های خود را از پیشرفته‌ترین IC ها تا فنرهای تعادلی می سازد و تنها تولیدکننده‌ای است که از چهار فناوری به روز ساخت ساعت (Kinetic، Quartz ، Mechanical و Spring Drive) بهره می برد.

 

شما عزیزان می‌توانید جهت خرید انواع ساعت در کرج و سایر نقاط ایران به گالری ساعت شاهرخ مراجعه کنید.

سیستم اسپیرینگ درایو سیکو

سیکو در ایالات متحده آمریکا
شرکت سیکوی امریکا مسئول توزیع ساعت مچی و ساعت دیواری سیکو، و همچنین ساعتهای پالسار در ایالات متحده است. مدل های موجود در ایالات متحده به طور معمول یک زیر مجموعه کوچک تر از تولید کامل محصول در ژاپن است.

شرکت سیکوی امریکا دارای دفتر مرکزی(و مرکز تعمیر کوزرو) در مهوه، نیوجرسی است. در ایالات متحده، ساعت سیکو در درجه اول توسط جواهر فروشان خوب و فروشگاه های زنجیره ای و همچنین 19 فروشگاه شرکت واقع در شهرستانهای مختلف به فروش می رسد.
کمپین بازاریابی ۲۰۰۴ سیکو تاکید کرد که ساعت مچی، در مقابل دیگر خصیصه ها (به عنوان مثال، چه ماشینی سوار می شوند) بیانگر بیشترین مطالب درباره ی یک فرد است.

لوگو مارک برند ساعت سیکو

شما عزیزان می‌توانید جهت خرید انواع ساعت در کرج و سایر نقاط ایران به گالری ساعت شاهرخ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *