تاریخچه برند ها

تاریخچه برند ادوکس

ادوکس از ساعت سازان منیوفکچر (خود تولید کننده موتور ساعت هستند) سوییسی است که تحت مدیریت شرکت (Era watch) فعالیت می کند.

کریستین روفلی فلوری ساعت ساز سوییسی (اهل گرنشن) در سال 1884 میلادی در شهر بیل بین (Biel bienne) که از مشهورترین شهر های سوییس از حیث ساعت سازان معروفش می باشد این برند را تاسیس نمود. نام تجاری ادوکس از کلمه یونانی به معنای (یک ساعت) گرفته شده است.

از سال 1921 پس از فوت فلوری، مدیریت به رابرت کافمن سپرده شد و او خیلی زود موفق شد کمپانی را از تولید کننده ساعت های جیبی به یکی از مشهورترین سازندگان ساعت های مچی لوکس تبدیل کند. در سال 1955 پس از افزایش استقبال و فروش بالا ، این برند به کارخانه ای بزرگتر و مجهزتر با همراهی 500 ساعت ساز نقل مکان کرد.

این کمپانی در سال های 1960 و 1963 لاین ساعت های Delfin و Hydrosub خود را معرفی نمود.در سال 1965 تکنولوژی ساخت موتور های خود را ارتقا داد و موفق به ساخت اولین ساعت (Time Zone) در سال 1970 گردید.

در سال 1998 ادوکس انقلابی در طراحی و تولید ساعت های جدید خود ترتیب داد و با ساخت خانواده ((Les bemonts ultra slim  با ضخامت 1.4 میلیمتر شگفتی همگان را برانگیخت و رکورد باریکترین ساعت تقویم دار جهان را همچنان در اختیار دارد.

این کمپانی در سال 2014 جشن 130 سالگی برند خود را برگزار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *