روش های ارسال و پیگیری:

عزیزان ساکن کرج، می‌توانند از گزینه ارسال رایگان توسط شاهرخ واچ استفاده کرده و سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و (بصورت نقدی یا با دستگاه POS) پرداخت کنند.

سفارشات عزیزان ساکن تهران و سایر نقاط ایران نیز با پست سفارشی یا پیشتاز و حداکثر طی 4 روز کاری تحویل شما خواهد شد.

– هزینه ارسال سفارشات از طریق پست با تعرفه مصوب اداره پست محاسبه میشود.

پرداخت در محل ( ویژه کرج و حومه)

شما میتوانید وجه سفارش خود را هنگام تحویل کالا به صورت نقدی یا با کلیه کارت های بانکی در دستگاه کارتخوان پرداخت کنید. البته در برخی موارد امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

در مواقع فروش‌های ویژه ممکن است محصولات فقط از طریق پست سفارشی ارسال شوند. در این صورت این موضوع به اطلاع کاربر می‌رسد. در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد.

توجه: به علت شرایط بیماری کرونا و تلاش جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، تا اطلاع ثانوی امکان پرداخت وجه نقد به هنگام تسویه درب منزل میسر نمیباشد.

پیگیری مرسولات ارسالی

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست (لینک پیگیری مرسولات ارسالی ) و شماره رهگیری که پیامک شده پیگیری کنید.

نکته : تا اطلاع ثانوی هزینه ارسال با پیک و پست برای عزیزان بصورت رایگان میباشد. در صورت درخواست برای روش های ارسال دیگر از جمله باربری، تیپاکس، ایران پیام و هواپیمایی هزینه بر عهده مشتری بوده و هزینه آن را میتوانید از قبل یا به صورت پس کرایه پرداخت نمایید.

logo p
می توانید از شاهرخ واچ به صورت اقساطی خرید کنید